TiGER FiRE is een puur Belgisch Barbecue merk, een familiebedrijf opgericht in 2016 en gecreëerd door en voor genieters van het buitenleven. Er werd een bewuste keuze gemaakt om onze producten lokaal en ambachtelijk met de hand te vervaardigen. Zo garanderen we dat onze barbecues telkens perfect zijn.
TiGER FiRE streeft ernaar om hun klanten belevingen te laten creëren. Momenten van gezellig samenzijn die voortkomen uit de authentieke ervaring van het buiten koken.
Sinds het ontstaan van TiGER FiRE in 2016 zijn ze organisch gegroeid vanuit hun eigen sterkte. Zo is hun productlijn ondertussen uitgebreid naar meer dan 10 barbecue modellen en tal van accessoires. Daarnaast hebben ze een dealernetwerk van meer dan 100 dealers in België uitgebouwd die zorgen voor de verkoop. Een sterk product is het begin van alles, maar TiGER FiRE was zich ervan bewust dat met een snel veranderende digitale wereld, dit niet voldoende was. Zo kwam de vraag terecht bij TenX om te kijken hoe we konden helpen om het merk nog verder te versterken en hen verder te brengen in hun digitale transformatie.
We zijn hiervoor gestart met enkele workshops om een goed beeld te krijgen van de organisatie as-is enerzijds. Anderzijds wilden we ook een goed zicht krijgen op de doelen die TiGER FiRE beoogde. Hiervoor hebben we vervolgens een strategie opgezet met als focus: Digitalisatie, Brand Awareness, Digital Marketing en zelfs het buitenland. Voor deze strategie hebben we een plan van aanpak opgemaakt waarmee we in een partnership met TiGER FiRE gestart zijn. Naast een meewerkende partner om de strategie uit te voeren diende TenX hier ook als gangmaker om de beoogde doelen samen te behalen.
TenX heeft onze marketinginspanningen naar een hoger niveau getild. Hun expertise heeft ons geholpen om ons verhaal beter te vertellen en meer mensen te bereiken die net zo gepassioneerd zijn over BBQ's als wij."